2017. március 15., szerda

Isten hozott! - Réka Life Coach blogján

Isten hozott!
Üdvözöllek a blogomon. Réka vagyok.
A célom az, hogy egy év múlva life coach-ként dolgozzak. Addig is tanulok, könyveket olvasok, netes anyagokat dolgozok fel, képzésen veszek részt; gyakorlatot szerzek, kidolgozom a vállalkozásom részleteit, és megtervezem, mikor, hol, kivel és hogyan szeretnék a jövőben dolgozni. Mindezeket a tapasztalataimat, ismereteimet veletek is megosztom itt a blogon.
Mi a csuda az a life coach? Megmondom őszintén, magam nem is igazán kedvelem ezt az angol kifejezést, gondolkozom is azon, hogyan tudnám a legtökéletesebben visszaadni a jelentését magyarul. A life ugye élet, a coach meg szó szerint edző. Na már most a life coach egyfajta életvezetési segítő, vagy életút tanácsadó. Fejlesztő, támogató, ösztönző, segítő személy.
Igazából nálam ez úgy volt, hogy elkezdtem azon agyalni, mi az, amit az itthoni kötetlen íráson kívül legszívesebben csinálnék. Mi az a tevékenység, ami szívből jön, és ami a hivatásommá válhat. Számomra ugyanis a hivatás az, amiben jó vagyok, amit örömmel végzek, és amivel a világot, az emberiséget is szolgálom.
Mert hiszen mit csináltam eddig a szabadidőmben az íráson kívül? Női köröket tartottam meg ÉletIskola előadásokat. Interneten és telefonon keresztül, valamint személyesen segítettem a hozzám fordulóknak az otthontanulással, életmódváltással és női témákkal kapcsolatban egyaránt.
Mi lenne, gondoltam, ha abból élnék meg, amit amúgy is csinálok, ráadásul szeretem is? Ami amellett, hogy pénzt is keresek majd vele, szolgálatnak is tekinthető. Elkezdtem kutakodni, melyik az a szakma, ami a legközelebb áll ehhez, és rátaláltam a life coaching-ra.
Már most látom, hogy rengeteg hasznos tudás és módszer van, amit beépítek majd a hivatásomba, de azt is, mennyi mindent fogok másképp csinálni, egyénire szabni, hogy ez az egész amolyan „rékás” life coachnig-gá váljék.
Természetesen nem titkolt szándékom ezzel az oldallal magamat reklámozni, hogy mire a tényleges munkára kerül a sor, már legyenek olyanok, akik hozzám szeretnének fordulni, mint life coach-hoz.
Remélem, örömmel olvastok majd, bízom benne, hogy sokakkal fogok a későbbiekben személyesen találkozni, és segíthetek nektek.
Szép napokat, boldog életet!

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése