2018. január 31., szerda

Honlapom – Útjára indult a „Réka Life Coach”!

Ünnepélyes bejelentés következik: A mai napon elkészült és nyilvánosság elé került életem első honlapja, a Réka Life Coach (www.rekalifecoach.hu)!
Hosszú folyamatra tettünk ma pontot. Több hetes munka áll mögöttünk, de a honlapot elnézegetve azt mondom: megérte.
A cím eléggé adta magát: Réka Life Coach, mint a szakmai blogom, és szerencsére rekalifecoach.hu domain név is elérhető volt. (Ezek szerint nem hemzsegnek kis hazánkban az életvezetési segítők, pláne nem a Réka nevűek). Mottómul pedig a „boldogszeres” időkből már ismert szlogent választottam: „Boldogság = Szeretet + Tudatosság”.
Ki kellett találni, milyen menüpontok legyenek a honlapon. Bevallom, kicsit „csaltam”, azaz megnéztem néhány hozzám hasonló szolgáltatást nyújtó ember (life coach, terapeuta, pszichológus, stb.) oldalát, és onnan „loptam” ötleteket. A menüpontok aztán alpontokat is kaptak, ennek rendszerezése sem volt egyszerű.
Persze kellett találnom egy jó honlap-készítőt is. Felraktam egy felhívást a fb-ra, és kaptam is jópár javaslatot. Egyrészt ahhoz, hogyan csináljam meg én magam ingyenesen a honlapomat, de ezt végül is elvetettem, mert nem éreztem magamat eléggé hozzáértőnek a témához, akármilyen kecsegtető ajánlatok is érkeztek. Másrészt jelentkeztek nálam programozók és grafikusok, ismerősök és ismeretlenek, akik örömmel vállalták volna a honlap elkészítését, de sajnos olyan áron, amit én nem engedhettem meg magamnak.
Végül egy olyan ismerősöm is írt nekem, akivel barterben oldottuk meg a dolgot, és megmondom őszintén, nagyon nem bántam meg. Vörös Amadea kitűnő munkát végzett! Elküldtem neki a pontokba szedett elképzeléseimet, egyszer történt egy hosszabb személyes, és kétszer skype-os megbeszélés, ezen kívül pedig számtalan kérdés, válasz, probléma, ötlet. (Szegényt gyakorlatilag folyamatosan bombáztam az elképzeléseimmel…). Nagyon jól össze voltunk hangolódva végig, ráérzett az elgondolásaimra, és azokat formába is öntötte.
A legfontosabbnak a Szolgáltatásaimat (egyéni coaching, párkapcsolati mediáció, családi coaching, csoportterápia, stb.) tartottam, ezért ezek kerültek a főoldalra. Itt reklámozom előadásaimat és beszélgető-köreimet is, valamint az extra bónusz ötletemet, a túra coaching-ot is.
A hozzám látogatóknak igyekszem átfogó képet adni a life coaching-ról, hiszen ez egy viszonylag új dolog Magyarországon. Kicsoda, milyen, és mit csinál a life coach, kinek segíthet és milyen területeken? Hogyan zajlik egy life coaching ülés vagy egy mediáció? Természetesen gyakorlatias jellegű információkat is elhelyeztünk itt: mikor, hol, hogyan lehet velem találkozni, és persze a „Mi mennyi?” kérdés is részletes megválaszolásra került.
Úgy érzem, egy ilyen honlap esetében sokkal fontosabb az ide látogató (azaz a későbbi potenciális ügyfél), mint én, de persze egy rövid személyes, valamint egy jóval hosszabb szakmai bemutatkozás is felkerült az oldalra.
A referencia-rovatot is sikerült kitöltenünk tartalommal. Írtam néhány híresebb ismerősömnek, főként művészeknek, akik közül néhányan igencsak kedves véleményt küldtek rólam. Hízott a májam, megmondom őszintén, olyan kedveseket írtak…
A dizájnnál az arany középútra kellett törekedni. A blogjaimat látva biztosan rájöttetek, hogy a meleg, nőies színeket, és a kézíráshoz hasonló jellegű betűtípusokat kedvelem. Azonban ezek bármennyire is passzolnak a személyes hangulatú cikkeimhez, egy szakmai oldalhoz túl harsánynak ítéltem őket.
Ezért hát a stílus inkább egyszerűbb lett, a színek visszafogottabbak, de azért itt-ott felsejlik a tipikus „Rékás” jelleg: narancsszínű keretek, bordós betűk, cirkalmasabb főcímek. A háttér azonban fehér lett, a jellemző betűtípus pedig viszonylag puritán.
Ja, persze a honlapról át lehet kattintani ide, azaz a blogomra. És minden oldalon azzal bombázom a látogatókat, hol vehetik fel velem a kapcsolatot: rekautja@gmail.com, 20/8070402, illetve a skype-omra meg facebook-oldalamra is el lehet innen jutni. 
Megköszönöm nektek, kedves olvasók, ha mostantól fogva ajánlotok ismerőseiteknek, akikről úgy vélitek, szükségük lehet életvezetési segítőre!
Tehát még egyszer: 
Réka Life Coach: www.rekalifecoach.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése