2019. június 18., kedd

Coach story 4. - Gábor, a macsó


       Egyszer csak megjelenik a semmiből az ajtó előtt, határozottan kopog. Lendületesen lépi át a küszöböt. Haja nagyon sötét, majdnem fekete, ingje bántóan rikító piros. Zakóját ledobja az üresen álló fotelbe, egyenesen levetődik a kanapé kellős közepére. Hanyagul szétveti a lábát, talán legszívesebben az asztalra is felrakná.  
- …Gábor vagyok, - darálja, mint aki bemagolt szöveget mond fel, - vállalkozó, igen sikeres vállalkozó, teszem hozzá. Autókkal kereskedek, majdnem piacvezető a cégem. Mondhatni, szép teljesítmény ez így 48 évesen, nem? – Választ nem vár.
- Mivel telik egy napja?
- Jézusom, ez is micsoda kérdés! Hát dolgozom. Maga nem? Bár szép kis munka ez, hülye kérdéseket feltenni az ügyfeleknek. Ilyenek maguk mind.
- Miért jött el egy olyan emberhez, akiről előre tudta, hogy hülye kérdéseket fog magának feltenni?
- Igaza van, tölthetném az időmet mással is, költhetném a pénzemet másra is, de…
- De?
- A nők…
- Mi a helyzet a nőkkel? Nős?
- Áh, elváltam, persze, mint mindenki az én koromban. A szüleim is persze.
- Mennyi idős volt, amikor elváltak a szülei?
- Ó, kicsi, alig emlékszem rá. Talán 3-4 éves lehettem. De ők nagyon fiatalok voltak. Fiatalok, amikor összejöttek, fiatalok, amikor megszülettem, és fiatalok, amikor elváltak. Én viszont már harminchét is elmúltam, amikor meghoztam ezt a döntést.
- Rendben, tehát elvált több mint tíz éve. És azóta senkije?
- Ne röhögtessen! Persze, hogy van valakim. Mindig más.
- Tartós kapcsolat? Együttélés? Szerelem?
- Szerelem? Ugyan már! Minek az? Csak gond van belőle. Én csajozom és kész. Nekem ez nem nehéz. Beülök valamelyik autómba, és ragadnak rám. A kabrióm, arra ugranak a legtöbben. Az Audim viszont…
- Szóval több van?
- Miből? – röhög fel. – Autóból vagy csajból? Mondom, hogy autókkal kereskedek, havonta más kocsival járok. Csajból meg… - legyint, és ebben a kézmozdulatban minden benne van.
- Mesélje el, hogyan zajlik egy ilyen csajozás.
- Most komolyan, ezt kell? – Választ vár, de mikor az nem érkezik, mégiscsak belefog: - Hát megyek a kocsimmal valahová…
- A kocsi magának státuszszimbólum?
- Naná, hogy az! Mondd meg, milyen kocsid van, és én megmondom, ki vagy!
- Nekem Suzuki Swift. – Lenézően néz rám, legyint, ezzel rögtön közli is, hogy véleménye szerint egy lúzer vagyok.
- Ez költői kérdés volt. A csajok többségének fogalma sincs a márkákról, de azt azért látják, hogy drága, menő a kocsim. Szóval megyek valahová, valamelyik szórakozóhelyre vagy buliba. Ott pikk-pakk felszedek valakit. Bár… Ez volt eddig a legjobb kérdése, mert végre elgondolkoztatott. És rájöttem, hogy igazából nem is én szedem fel a csajokat, jönnek ők maguktól. Persze elsütök pár viccet, megeresztek néhány bókot, de ha ezeket nem csinálnám, ők akkor is jönnének. Valahogy látják rajtam, hogy…
- Hogy mit akar?
- Aha. És én is tudom, mit akarnak. Engem.
- Magát vagy az autóját? Meg mindent, ami ezzel jár? … Mi történik egy ilyen randevún?
- Ez… ezek nem igazi randevúk. Táncolunk egy kicsit, csevegünk egy kicsit, aztán…
- Aztán rögtön szex?
- Naná! Feljönnek hozzám egy italra, az italból általában több lesz, aztán hamarosan az ágyamban kötünk ki.
- Interneten nem ismerkedik?
- Rendes társkeresőn nem.
- Milyenek a nem rendes társkeresők?
- Hát a szex-oldalak. Ott természetesen igen.
- Ez természetes?
- A haveri körben igen. Csináltam egy jó profilt, akit én ott bejelöltem, az mind az ágyamba került. De a normál társkeresőn soha nem ismerkedek. Ott eleve kevés a nő, és azok is mind komoly kapcsolatot keresnek. Én olyat nem.
- Miért nem keres komoly kapcsolatot?
- Minek az? Szerelem, érzelgős nyavalygás, csöpögős naplemente, kinek hiányzik? Elköteleződés? Leteszed a voksod valaki mellett, akiért aztán lehet robotolni. Kidolgozod érte a beledet, gürcölsz, hajtod magadat, megteszel mindent, amit csak kíván. Aztán egyszer csak rajtakapod a legjobb haveroddal az ágyban.
- Ez történt önnel?
- Ez hát! Mónikám, akit Zsoltikám hátulról dug a saját ágyamban. Meg aztán: egy nő minden napra, egy egész életen keresztül? Dögunalom. Azóta csajozás van, az tiszta sor.
- Még mindig nem sikerült rájönnöm, pontosan miért van itt.
- Múltkor történt valami. Egy nagyszabású rendezvényen voltam a hétvégén a Novotelben. Életemben először történt meg, hogy egy nő nem ájult el tőlem. Nem mondott nekem igent, sőt! Gyönyörű nő, nem olyan, mint a többi.
- Milyen a többi?
- Szépek azok is, de… Azok csak szexre jók, azokkal beszélgetni képtelenség. A műkörmökön meg a pincsi kutyájukon kívül nem lehet velük beszélni semmiről. Ezzel a nővel viszont beszélgettünk. Igaziból.
- Mit keresett egy ilyen nő ezen a találkozón?
- Riporter. Interjút készített velem, mert az év vállalkozója választáson második helyezést értem el.
- Gratulálok. Végre egy nő, akit nem a pénztárcája érdekli, hanem maga?
- Azt hittem, igen, de az interjú véget ért, diktafon kikapcsolva, kezet fogott, és ott hagyott. Egész este őt kerestem. Ostromoltam. A végén konkrétan rákérdeztem, nem jönne-e fel hozzám. Tudja, a szokásos szöveg, megiszunk egy italt, meg ilyenek. És képzelje, nemet mondott! Nekem egy nő nemet mondott!
- Mikor fordult elő ilyen utoljára?
- Mit tudom én! Talán hetedikben az Ildi. Komolyan, akire én ráhajtok, az előbb-utóbb, de inkább előbb, mint utóbb, beadja a derekát.
- Nem lehet, hogy olyan nőkre hajt rá eleve, akik ilyen derék-beadósak? – Elgondolkozva hümmög. - Csak annyit tudok, hogy a HVG-nél dolgozik, úgyhogy amint befejezem itt magával, kinyomozom, és ha addig élek is, megszerzem magamnak. Enyém lesz!
- Megszerzem. Enyém lesz. Birtoklást sugall. Ha maga birtokolja ezeket a nőket, hogy lehet, hogy egy-két-három éjszakánál tovább egyikkel sem tart?
- Akkor már nem ösztönöznek
- Mit érez, amikor meg akar kapni egy nőt? – A szeme felcsillan, benne állati villódzás.
- Zsákmány, préda. Aztán már nem kell. Unalmas. Már megvolt. Kivéve Ő…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése