2018. október 24., szerda

Interjú(k)


Régebben, úgy huszoniksz éve elkezdtem a sajtó iránt érdeklődni. Az indíttatás adott volt, édesanyám ugyanis 39 évig a Magyar Rádióban dolgozott. Na nem riporterként vagy szerkesztőként, hanem a pénzügyi osztályon, de azért ebbe a közegbe valamelyest beleszülettem. Mondhatni, a médiában nőttem fel.
Húsz éves korom táján kezdtem el a sajtóban dolgozni. A Danubius Cappuccino-ban riporterkedtem, a „Magyarországról jöttem”-ben szerkesztettem, a TV22-nél pedig a televíziós újságírásba is belekóstoltam.
Az egyetem elvégzése után az ELTE Szociológiai Intézetének média szakába is belekezdtem, de nem fejeztem be. Mondhatná erre egy kívülálló, hogy meghátráltam, de ez nem igaz: tudatos döntés volt. Nagyon nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket: többnyire száraz, elméleti ismereteket adott az elvárt gyakorlatias tudás helyett.
Sok szempontból érzem úgy, hogy az utóbbi időkben mintha visszaköszönnének az életemben a régi dolgok. Visszatértem a civilizációba, tanultam (life coaching-ot), elkezdtem tanítani - és újra kapcsolódni kezdtem a sajtóhoz. Egyrészt én a blogok írását is annak tartom, másrészt most átkerültem a ló, azaz a mikrofon túloldalára.
Ezúttal nem én fogok kérdezni, hanem engem kérdeznek. Méghozzá life coach-ként – ezért is került ez az írás erre az oldalra. Egyszóval: interjúk készülnek velem!
A sors fura fintora, hogy mindkettő élőben, és mindkettő épp holnap.
Délelőtt 11.45 körül a Karc FM Rádió délelőtti magazinműsorában fognak kérdezgetni telefonon a Nőszirom - Női Life Coach csapatról, valamint a november 4-i Nyílt Napunkról.
Este 20.25-kor pedig a Riport Randevú, azaz Vitális-Csizmadia Viktória vendége leszek! Ez egy videós online interjú lesz, ahol élőben mutatkozom be, és mutatom be kezdeményezésünket. Elmondom, mi az összefogásunk célja, és persze a nyílt nap programjairól, előadóiról, témáiról is mesélek.
Ennek a napnak az alcíme az újrakezdés és újjászületés. Érdekesség, hogy az egyik előadó, Hőss Klára is csatlakozik hozzánk egy időre, aki saját programjairól, a stressz-oldásról, az Access Bars-ról és az önbizalom turbózásról fog mesélni nektek.
Nagyon izgatottan várom!
Ha téged is érdekel, kapcsold be délelőtt a Karc FM-et vagy este a Riport Randevút!
És tarts velünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése