2018. április 25., szerda

Vélemények - Rékáról, a life coach-ról

Amikor ti egy honlapra látogattok, meg szoktátok nézni a Referencia-rovatot? Megmondom őszintén, én sokáig azt gondoltam, hogy ezek többnyire csak fiktív emberek, hogy ezeket a véleményeket a honlap tulajdonosa találja ki. Amögött, hogy Katalin (34) bolti eladó, akárki lehet, vagy éppenhogy senki sem.
Amikor készült a honlapom, elhatároztam, hogy az én Referencia-rovatomban mindenképp hús-vér emberek lesznek, akik vállalják a teljes nevüket, és a fotókon az arcukat is. Írtam is vagy 40-50 személyes ismerősömnek, olyanoknak, akik valamennyire ismertek. Író, színész, zenész, rendező internet-guru... Olyanokat is kértem, hogy nyilvánítsanak rólam véleményt, akikkel próba-coachng-ot csináltam, hiszen ők aztán tényleg első kézből tudnak engem ajánlani. 
Nagyon kedves, sokszor szívhez szóló véleményeket olvastam tőlük, ezekből hatot választottunk ki a honlapra. Olvassátok ti is, és ha hisztek nekik, akkor keressetek fel bátran!
"Rékát (akkor még Tóth Andit) még a kardvívó edzéseken ismertem meg. Határozottsága és elkötelezettsége nem csak itt, de az élet más területein is megmutatkozott. Később nekem, mint háromgyerekes apának főleg az a természetessége imponált, ahogyan egyre növekvő családját „menedzselte”. Bőséges és kalandos élettapasztalatai teszik őt hiteles life coach-csá – jó szívvel ajánlom Rékát.”
Kárpáti Gábor Csaba, könyvkiadó, aikido instruktor (Helikon Kiadó - Szenzár könyvek)
“Szeretettel ajánlom figyelmetekbe Rékát, kinek személyisége magával ragadó, gondolkodása nyitott, fogékony az új dolgokra, helyzetekre és jó a lényeglátása. Megbízható, kedves, lelkes, valamint rendkívül kommunikatív. Érdekes életutat járt be, s az ezalatt szerzett tapasztalatait kiválóan tudja kamatoztatni munkája során is.”
Márffyné Horváth Henrietta, író, költő (Guruló szavak)
“Manapság nem sok ilyen Anyát, Asszonyt találunk Magyarországon. Réka, aki 5 gyermek édesanyja, angol tanárnő, fordító; aki otthon saját maga tanította gyerkőceit írni, olvasni, és egyebekre! Mondhatom igen sikeresen! De ugyanilyen profin vezeti az otthoni életét! Mindent maga termel meg, főz be, és eme tudását boldogan osztja meg velünk!!! Remek ötletei vannak... ezt tapasztalatból írom! Utazik, világot lát.... élvezettel olvasom írásait, az élet minden területéről, nőkről, családról....szóval sok mindenről! Olvassátok, hallgassátok... higgyétek el, ÉRDEMES!!”
Szilfai Márta operaénekesnő
“Réka azon kevesek egyike, aki elmondhatja magáról: úgy él, ahogy élni vágyik. Volt bátorsága döntéseket hozni, járt utat a járatlanért elhagyni, a szabadságot nem elérhetetlen célnak tartja, hanem mindennap gyakorolja is - és nem riad meg az ezzel együtt járó felelősségtől sem.”
Mészöly Ágnes, író (Kossuth Kiadó - Egy másmilyen nap)
“Reka is like a big mother. The person who supports the whole place and keep balance. The righteous person who explains the rules of a game, she listens very well and understands everyone in a better way. Very possitive mind and always thinking of a better future, better life, a clean consciousness. I remember Reka always in movement, tireless. Always sharing all her energy, and also well organized. But the most clear memory of her is that she always has a smile on her face. She owns a good sense of humor. You will always have a worthy conversation with Reka, not only because she has many things to tell but also she asks the best questions. I would say she has a peculiar way of thinking, rather philosophical, and her knowledge in life and fundamental actions of human beings is big. It is such a character and beautiful that I made a film about her life. That experience changed my life forever, that time and space represented an “Organic Life manual”, everything there was simply a fairy tale right in front of me, then I called my movie: ONCE UPON A TIME IN HUNGARY. And I can say it is a beautiful story.”
Oliver Victoria, mexikói dokumentumfilm-rendező (Once upon a time in Hungary)
“Sűrű időszakomban kaptam egy lehetőséget Rékától, hogy "beszélgessünk." Zsigerből nemet akartam mondani, mert éreztem, hogy szembesülnöm kell saját vakfoltjaimmal. Átfogó és érdekes képet kaptam magamról, a lehetőségeimről. Tetszett a hangulat, a témaváltás, elmélyülés. Még rám férne egy folytatás... :)”
Schaff Ibolya (Boróka-ház)
https://rekalifecoach.hu/velemenyek/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése